چه برنامه‌ای برای تبدیل شدن به یک خیاط متخصص دارید. یا فقط می خواهید از طریق چند الگوی اولیه خیاطی کار کنید، خیاطی می‌تواند یک سرگرمی سرگرم‌کننده و مفید باشد. با این حال، می تواند در آغاز نیز دلهره آور به نظر برسد. قبل از اینکه اولین دوخت خود را انجام دهید، اصول اولیه از جمله نحوه استفـــاده از چرخ خیاطی و تنظیم صحیح آن را بیاموزید.

چرخ خیاطی چیست؟

یک چرخ خیاطی با استفاده از نخ و سوزن که با هم در حرکت بالا و پایین کار می کنند، پارچه را به هم می دوزد. در حالی که چرخ خیاطی های اولیه به صورت دستی کار می کردند. معمولاً با چرخاندن چرخ توسط اپراتور، چرخ خیاطی های مدرن با برق کار می کنند و اپراتورها یک پدال پا را برای تعیین سرعت دوخت فشار می دهند.سه نوع اصلی چرخ خیاطی مدرن وجود دارد که همه آنها با برق کار می کنند اما در سایر اجزا، آنها متفاوت هستند.

چرخ خیاطی دستی. ارزان‌ترین و ساده‌ترین چرخ خیاطی، ماشین‌های دستی از دستگیره‌ ها و اهرم‌ها برای تعیین مواردی مانند طول و عرض دوخت استفاده می‌کنند.

چرخ خیاطی الکترونیکیماشین های الکترونیکی از دکمه های فشاری برای تعیین مواردی مانند طول و عرض دوخت استفاده می کنند.

چرخ خیاطی کامپیوتری. ماشین‌های کامپیوتری گران‌ترین و پیچیده‌ترین هستند و دارای صفحه نمایش لمسی برای تعیین دوخت ها هستند. ماشین‌های رایانه‌ای همچنین دارای کارت‌های حافظه ای هستند تا به شما امکان ذخیره از پیش تنظیم‌ها و دانلود دوخت ها و الگوها را می‌دهند.

 

 

 

 

 

 

 

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
سایدبار
0 علاقه مندی
مقایسه
حساب کاربری من